10 märki magneesiumi puudusest

Magneesium on meie kehadele oluline mineraal. Selle puudust ei panegi alati tähele. Elukvaliteet väheneb tasahilju, kuid tihti pannakse see stressi arvele. Arvatakse, et "see on elu ja nii peabki olema". Aga tegelikult ei pea... Mis on need märgid, mis viitavad magneesiumi puudulikkusele meie kehas?

Magneesium on meie kehadele oluline mineraal. Selle puudust ei panegi alati tähele. Elukvaliteet väheneb tasahilju, kuid tihti pannakse see stressi arvele. Arvatakse, et "see on elu ja nii peabki olema". Aga tegelikult ei pea... Mis on need märgid, mis viitavad magneesiumi puudulikkusele meie kehas?

1 - lihaskrambid. Seda sümptomit seostatakse kõige tihedamini magneesiumi puudulikkusega. Sportlased kasutavad magneesiumi tihti ennetavalt, kuna teavad selle mõju kehale. Kui näiteks jalgades tekivad krambid, siis tasub magneesiumõli kasutusele võtta.

2 – depressioon. Depressioon on salakaval haigus, mis vaikselt võtab üle kogu elu. Alati ei saa ei lähedased ega tuttavad ning tihti ka inimene ise aru, mis tingib tuju languse ja ükskõiksuse. Magneesium ei ravi depressiooni, kuid selle ennetav kasutamine aitab seda eemal hoida.

3 – väsimus. Väsimus piinab meid kõiki aeg-ajalt, kuid kui seda ei saa seostada mingi kindla põhjusega, võib tegemist olla magneesiumipuudusega. Kui on pidev väsimus ja nö vati sees olemise tunne, siis tasub oma vitamiinid üle vaadata. Mingi aine puudus meie kehas võib aidata kaasa väsimuse tekkele või selle tunde võimendumisele.

4 – migreen. Kes on migreeni põdenud, teab, et see pole vaid peavalu. See halvab kogu tegutsemisvabaduse, sest keskenduda on võimalik vaid sellele valule.

5 - söögiisu langus. Mõni kord tingib söögiisu languse halb tuju või stress. Kui see on lühiajaline ja mööduv, pole suurt probleemi. Kui aga söögiisu ei tule ega tule tagasi, siis võiks läbi mõelda, millest selline muutus tekkis. Üks lihtsamaid lahendusi on oma menüü ja vitamiinide üle vaatamine.

6 – unetus. Kui veedad öid jalutades ringi või lugedes lambaid, sest uni ei taha kuidagi tulla, siis tuleb otsida murele lahendust. Lühiajaliselt ei ole unetus suureks probleemiks, kuid püsiva murena põhjustab see mitmeid vaevusi, mis elukvaliteeti oluliselt langetavad.

7 - rahutu uni. Rahutu uni ei ole otseselt unetus, kuid samamoodi kurnab keha. Lühiajaline ja kerge uni, millest tihti ärkad, ei võimalda end välja puhata ning annab veel päevi tunda. Kuna magamine kui tegevus siiski toimub, siis ei viida tekkivat väsimust kokku une vähesusega, kuid ebakvaliteetne uni on sarnaselt unetusele häiriv.

8 - tuju kõikumine. Tuju kõikumine seondub punktiga nr 2. Emotsioonid on igapäevased osad meie elust. Kui nende kõikumine võimust võtab, siis enamasti märkavad seda esimesena lähedased.

9 – seedehäired. Kõhukinnisus on tavaliselt märk magneesiumi puudusest.

10 – mäluprobleemid. Sageli arvatakse, et vanus ja stress tingivad unustamise. Lihtsalt liiga palju on meeles pidada. Selle probleemiga tasub tegeleda pigem varem kui hiljem.

 

Kõik ülalnimetatud märgid võivad olla põhjustatud ka teistest teguritest ja mitte magneesiumi puudusest. Samas on oma toitumisele ja vitamiinidele tähelepanu pööramine üks lihtsamaid viise, kuidas oma tervist aidata. Näiteks magneesiumõli kehale määrimine või magneesiumhelvestest jalavannid aitavad kiiresti taastada magneesiumi taseme kehas. Äkki ongi lahendus just nii lihtne.


Eelmine
Emadepäeva eripakkumine

Vastused puuduvad

Email again: